2009-10-13

Amandas partyfavoriter!

Jag älskar höga klackar! Vart jag än går är klackskorna på. Här kommer tre av mina favoriter:

"Freya bow pump" 1300 sek

Det här är skorna jag använder mest just nu. De funkar verkligen till allt och är faktiskt otroligt sköna. Jag älskar skor med 12 cm klack och gärna även högre. Eftersom de här har väldigt hög platå blir dom lättare att gå i vilket gör att du klarar av en hel kväll i dem. Att det är gjorda i skinn är också ett stort plus för mig!

"Emily studs pump", 1000 sek
De här skorna har lite lägre klack än "Freya bow pump" och för mig som är en riktig klacktjej är det rena rama promenadskorna. ;-) De förvandlar vilken outfit som helst till top notch enligt mig!

"Gloria frinze pump", 600 sek
Den här skon slänger jag på mig då jag saknar inspiration när det gäller kläderna för kvällen och vill att skorna ska göra jobbet. "Gloria frinze pump" är också väldigt bekväma för sina 12 cm klackar vilket vi har platån att tack för! De här finns även i rött och svart, dock är jag helt kär i de marinblå!

Det var mina partyfavoriter. Här kommer en bild på en sko som kommer in inom kort som jag drömmer om om nätterna:

"Deluxe 50'ties shoe", 750 sek, kommer in i svart och rött i november
/ Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar